Zarys reguł KTL
* Zestaw do typowania składa się z 13 spotkań. Zestaw odpowiada meczowi z udziałem 2 osób.
* Należy typować dokładne bramkowe rezultaty. Trafienie wyniku jest uznawane, tak jak wg terminologii piłkarskiej gol strzelony.
* Pod uwagę zawsze brany wynik końcowy, tzn. z ewentualną dogrywką, bez konkursu karnych.
* W każdym zestawie zawodnik ma obowiązek zatypować 3 rodzaje wyników (np. 1:0, 0:1 to nie taki sam rezultat).
* Można zatypować maksymalnie 7 takich samych wyników w zestawie.
* Jeśli ktoś zatypuje 8 (lub więcej) takich samych wyników, nie będą one brane pod uwagę. Pozostałe 5 (lub mniej), jeśli są przynajmniej 2 rodzaje (np. 2:0, 0:1 itp.) są zaliczane. Jeśli te 5 (lub mniej) są takie same całe typowania w zestawie zostaną anulowane.
* Zwycięzcą meczu zostaje ten, kto trafi więcej wyników. Np. zawodnik A trafia 2, zawodnik B trafia 1, wówczas A-B jest wynik 2:1. Za zwycięstwo przyznaje się 3 punkty, za remis 1.
* W Pucharze Ligi w razie remisie w dwumeczu, lub innej liczbie spotkań branych pod uwagę o przejściu dalej decyduje bilans małych punktów tj. wskazań zwycięzców, bądź remisów. W razie kolejnego remisu bramkowe i w małych punktach gra się spotkania dodatkowe, aż do skutku.